Whaaat a helg egentligen

morning. har börjat packa lite till åre. åker ju idag.

och på tal om packa. i fredags gick det inte så bra. var ganska packad, inte så.. men ganska. förfesten var hyfsat okej. någonstans i nacksta var vi. jag fattar att det får plats så många människor där. det är ju asmånga stora hyreshus där. iallafall så förfestade jag och kim där tillsammans med hennes kompisar. eller två av hennes kompisar. resten var helt främmande.

vi drack litegrann, sen fick vi 200 spänn av ngn full kille till taxi. haha det var ju snällt men oklokt. vi kom till lyset vid typ halv ett ungefär. haha. jäkla skitäckelkö var det. lång och trång. man blev manglad. rakt av. jag fick svårt och andas och dalade ner till marken. men då drog några snälla personer upp mig igen.

jag träffade ida! yees! :D hon fick några flummiga kramar. men jag saknar tjejen, verkligen! träffade några till jag känner. vi kom in (mina tår var helt borta), jag kissade och sen var det dans som faaasen! jag och kim upp på dansgolvet. det var äckligt mycket folk. fyfasen. trampade mig på foootarna. en jäkla kille fick nåt frispel och började hålla fast mig riktigt hårt, började kyssa mig på halsen. jag fick panik, försökte ta mig därifrån. lyckades tillslut slita mig loss och fly. började gråta. johanna i klassen såg mig och frågade hur det var. jag berättade om äcklet.

sen så hände andra saker som bidrog till mer gråt. jag var knäckt när jag åkte därifrån. kim tröstade så fint. älskade vän.

jaa. vad säger man? jäkla skit blev det. mår fortfarande apdåligt.

nu ska jag fika frukost, sen packa vidare. vi ses om några dagar. datorn hänger med så jag lär vara online om det finns nåt internet. om det inte finns så finns det ju datorer där isåfall.

ring eller något.

hejheej!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan hanna-söt! :D hoppas att allt är bra med dig! Saknar dig massor! Hoppas att vi kan vara med varandra till veckan! :)

xx C...

2009-04-12 @ 12:04:49
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: is

saknar dig.

2009-04-30 @ 18:20:32
URL: http://getrebecka.blogg.se/
Postat av: Cajsa

det va helt underbart! har saknat henne såååå mycket!

2009-05-06 @ 18:15:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0