Kämpaaaa!!!!!!!

puh, jobbig dag för helsike. kämpat allt jag kan för att hålla emot. hålla emot godiset och chipsen och ja, jag förmår mig helt enkelt inte att räkna upp vad jag kan stoppa i mig....... men jag har hoppat över det än så länge. jag är villig att ändra på mitt liv nu. jag vill inte ha det såhär. DET SUGER SÅ FRUKTANSVÄRT HÅRT ATT VÄRLDENS FETASTE OCH BLODRÖDASTE SUGMÄRKE SER BLEKT UT JÄMFÖRT MED DET DÄR!!!!!!

så jag står emot. jag gråter, skriker och slår hårt i väggen men tar inte en enda tugga av det där giftet förrän det har ordnat sig. jag är så arg på mig själv att satan flyr och helvetet kallnar. oj, ursäkta. det lät lite grovt. kanske inte jämfört med den där alex schulman precis. bredvid honom är jag en liten mes.

haha, kul att du inte får nog av mig, cajsa :D det får nämligen jag. av mig själv. det räcker med att jag vaknar på morgonen så har jag redan fått nog. 

sov med flätor i håret inatt. duschade igårkväll och orkade inte hårtorka det (hähää), så jag tog mina små pillriga gummisnoddar, delade upp håret och gjorde 7 "halvstora" flätor. imorse satte jag borsten i håret efter jag löst upp flätorna. FLOFF, sa det och så ökade volymen med 503% och stack ut 1 dm från hårbotten. YEEEES, sa jag inombords. jag älskar fluffigt hår. är det dessutom lite kruslockigt så dansar jag glädjedansen. fråga min pappa hur den ser ut. jag dansade den väldigt ofta när jag blev bjuden på godis.

freddan är sjuk han. halsont :/ så han sover hemma inatt.

usch, nu fryser jag om foootarna :p ska byta strumpor, sen ut och gå med min söstra.

ringer dig sedan cajsus. satt och snackade med fredde i telefonen då du ringde så jag svarade inte så du slapp betala. men jaja. back on the track nu!

cjjjjiiiaaaooooo! :p



Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan Hanna-söt! :D

Du behöver inte oroa dig för att ta bilder på mig mer! ^^ fixade det idag med pappas mobil.. XD hahaha! checka min blogg och min nya header med bilderna! :D

xx Cajsa

2009-02-01 @ 22:19:18
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0