Full fart, flåsar flickan!

haha det var roligt att höra lite barndom från er (två) som (verkligen orkade) kommentera förra inlägget :D

gick in på min hotmailprofil jag inte ändrat på kanske 2 år. bilden var gammal som faaasen och min beskrivning av mig själv löd såhär:

16 år gammal, Kvinna
Hej jag heter Hanna. Jag gillar att jävlas ibland. På fritiden umgås jag med mina vänner. De är värsta snälla :P Haha. Vad löjligt det känns att skriva sånt här komplicerat skit :P

man kan jämföra min talang för presentationsbeskrivningar av mig själv med min talang att skära julskinka - den existerar inte.

slut om det. det har varit en lugn eftermiddag. med godis tjagglandes och chips krasandes har jag suttit med en bok i handen. den ena har jag läst ut. jag har nu börjat på "berts bokslut". nej, det är ingen ny spännande deckare, det är en helt enkel bert-bok av sören och anders. den inkluderar lill-erik, åke, helge buk och kåldolme-mormor bland annat. hoppas ni läst bert-böckerna! har ni inte det så lånar jag gärna ut mina 6 (utan inbördes ordning i serien) böcker. de är riktigt bra. skratt behöver jag och det får jag av bert. något som ingen annan kommer kunna ge mig. hehee. nja. så roligt är det kanske inte. lite väl uppenbara är skämten. ja dä tyck ja'!

åh, nu börjar jag tänka på morfar. saknar gubben. saknar till och med när han pratar högt och det flyger rester av kalvsylta i ansiktet på mig! jag saknar hans grova bondska och när han och pappa jämför sina välsvarvade kroppar med varandra, slår varandra på ölkaggen och gormar "hööhöhööö jag tro då du ha lagt på däh leetegranna!". och mormor saknar jag också! hennes späda lilla röst som säger "ät nu mera fika, hanna!" och så skjuter hon fram bullkorgen mot mig, med säkert åtta olika bakverk i. hon säger alltid så, även om man ätit en kaka av varje och två munkar som ligger på fatet bredvid bullberget, även om magen har blivit tre bilringar istället och putar mot tröjan.

usch näe, jag hatar att sakna.

hade gärnat velat gå ut idag. ut och dansa. men det får bli nästa vecka. "jag kan ju inte bjussa levern på gifter det första jag gör när jag kommer hem från en resa där tarmen fått jobba sig sladdrig" säger jag bekymrat och dricker kemikaliecola tills ögonen rinner och skinkorna krampar.

nu ska jag fördriva tiden med en skitdålig film.

såe lååeeng bitchar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0