Blawg

daaemn, blir alltid så sugen att skriva lite här när jag läser mina kompisar som uppdaterar sin blogg i princip hela tiden så man har en rad sköna inlägg att sätta skrattet, ögonen och huvudet i.

då vill jag också vara en sån där som uppdaterar sin blogg flitigt. för jag har ju så jäkla mycket saker jag vill säga och saker som jag går och funderar på.

........ jaa...... nämen jaa. det har jag ju.....

en tusendels procent av min hjärna arbetar just nu.

just ja! kom på en skitsmart grej hur man får sina syskon att plocka ut ur diskmaskinen istället så man slipp gö'ett själv. jag testade min lilla plan på jakob alldeles nyss. "jo, mamma sa att du skulle plocka ur diskmaskinen". okej, planen var inte direkt genomtänkt och den var rätt vedervärdigt dålig men den funkade... tror jag. ska gå ner strax och fråga om han gjort det. har han inte gjort det ska jag kasta frisbee med tallrikarna på honom. har han gjort det så ska jag pussa honom på kinden och säga "duktigt!".

.... om jag känner min bror så får han hellre tallrikar kastandes mot sig själv. han hatar när jag pussar honom på kinden.

och dessutom kommer han döda mig när den där lögnen om mamma inte stämmer. hon har inte alls bett honom :p men det kan han gott göra. han tror det inte själv, men jag hjälper till mkt mkt mkt mer än vad han gör, även fast jag knappt är hemma ibland. eller kanske inte mkt mer. men mer iallafall.

jaa så ni vet alltså. om ni är intresserade :p

ser på ngt "avslöja mina trolleritrick"-program. hatar skiten. de drar alltid sexistiska små kommentarer om de lättklädda medhjälpartjejerna och gör så fåniga rörelser när de avslöjar tricken. åhh.

nu vart det mkt olika saker. eller kanske inte så mkt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag fattar inte. din blogg är helt underbar att läsa! :O Trots att det inte är dagliga uppdateringar så får jag inte nog av dig tjejen! :D

xx Cajsa

2009-01-26 @ 21:13:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Snuff

Du läser min nya blogg va? :D Jag läser din, det är roligt. :D

2009-01-29 @ 21:43:10
URL: http://sofaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0