Tv4-paus!

vet ni? jag hann koka te och göra en rostis på en tv4-reklampaus.. och äta upp rostisen också. okej, jag smörade inte brödet, det krävdes för mycket energi. dessutom satt jag och väntade då jag kom tillbaka till tvn. på vadå? jo en nyhetssändning. men det är bra för mig. jag har missat jättemycket. såg nyss familjen som kom hem till göteborg från gaza. sådär lättad var jag också när jag klev av planet från utlandet. dock av en annan orsak. jag är flygrädd. men har man varit i gaza och sett de dem har sett så tror jag inte man är så rädd längre när det gäller flygplanet.

aj. har ont i munnen. av alla grisegoa saker. chipsens sälta har skrynklat ihop huden i min mun och godisets sötma läger en klibbig hinna över som inte alls skyddar. tvärtom. det där sura godiset gör det 100000 gånger värre.

jahapp, nu var det vädret. sen blir det "world trade center" igen. härligt med lite sådan brutal sorg såhär på lördagens slutskede.

"vart är tone seierstad?" frågade jag mig själv när det var en annan brutta som visade vädret på tv4-nyheterna. jag förknippar vädret med norskan jag. höhö! så pråligt!

näe. nu ska jag smutta vidare på mitt citronte.

en videoblogg ska jag försöka knåpa ihop. kommer bli som det kommer att bli. ha överseende mina små vänner. jag måste ju pröva iallafall. säga vad som faller mig in. precis som i den här bloggen. heaheaheahea!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

seriöst!? :O det är lite mycket att hinna med under en reklam måste jag säga! XD hehehe... :P saknar dig gumman! :(

xx Cajsa

2009-01-11 @ 19:52:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Ring mig när du ser det här, vill gärna byta några ord med dig och kolla hur du mår.

2009-01-20 @ 14:28:24
URL: http://sjlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0