Qvästiåns..

tusen frågor men så få få svar

varför döpte jag mig till [email protected]? har det verkligen något med "jag älskar musik så mycket!" att göra?
eller varför kallade jag mig själv för lillsmurfen när jag var 13 år? varför var folk så taskiga att ifrågasätta det bara för att jag var tjock då?
kommer jag någonsin våga göra en videoblogg på mig själv? varför tänker jag på det nu? vad skulle jag säga?
varför fiser jag alltid i fel tillfälle och när den väl inte hörs så luktar den 2 år gamla konservbönor?
varför säger jag alltid högt för mig själv "ska jag verkligen skriva sådär?"?
vad är det som gör mig så arg när folk är inne på min bilddagbok, kollar på tusen bilder på mig (typ) och sen skriver på en bild på min syster att hon är fruktansvärt vacker? borde jag ta åt mig illa där eftersom de sket i att skriva något om mig? är jag så ful? VARFÖR ÄR JAG SÅ EGOISTISK OCH PARANOID? är det mitt dåliga självförtroende som spökar? vavavavaa?

varför har inte jag några bättre frågor att komma med?

det där speglar en helt vanlig dag i hannas huvud. och ni fick ta del av dem. shit i kossans röv.

ska jag verkligen skriva såhär?



tjejen med tankarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0