Skratt inatt och snälla vänner som jag känner

återigen och återigen det där löftet om att man ska blogga igen och bla bla bla. sen orkar man inte blogga på några dagar, som leder till veckor som leder till månader och så sitter man där och startar upp bloggen igen.

det har inte hänt så mycket i mitt liv. eller jo, blivit någorlunda bättre har jag. börjat simma har jag också. en gång i veckan till attt börja med. och som jag kämpade i torsdags då jag entrade alnöbadets lilla bassäng. först bröstsim 10 längder, sen de 30 sista crawl. det går så långsamt med bröstsim och jag vill ju att det ska gå fooooert. efteråt så bastade jag och mamma med varsin spygrön ansiktsmask, hårinpackning och det vart lite snack i bastun om hårfärgningar samt sönderpermanentat hår med de äldre damerna. det var kul. efteråt kände jag mig glad. utmattad, men glad.

igår, fredag, myste jag och fredde på med lite godis och film. sen satt jag uppe vid msn till typ två och snackade med två vänner. det var nog den bästa dagen i månaden för mig. igår. den började bra, höll sig bra under dagen och slutade bra. jag insåg att jag har väldigt SJUK humor. satt och skrattade väldigt mycket mitt i natten (tyst såklart). bland annat åt min kompis som var avundsjuk att jag kunde skratta så mkt. "om jag skrattar så nu kommer jag väcka alla och då kommer de bli arga och köra över mig med en gräsklippare" sa han och återigen fick jag mula in min tröja i käften för att inte börja gnägga.

näe men det var roligt. min andra vän mådde inte så bra så jag försökte få honom på bättre humör, rycka upp min fina vän som alltid har ryckt upp mig med när jag haft det jobbigt. det gick bra, han blev lite gladare vilket gjorde mig glad också.

näe, nu ska jag väcka fredde. mon chou. mitt lilla kålhuvud. min lilla husband. kyssa honom som prinsen kysste törnrosa.

som sagt, en bloggstart under inte allt för stor press här.

Kommentarer
Postat av: bohlinan

Kul ;) kikar alltid in på din blogg, den är grym! visst kan det vara pressande att blogga ibland? jag kom på (när jag bloggade) att desto mindre press man har på sig desto roligare blir det, och desto oftare kommer inläggen. Blogg-flyt ;)

2009-02-22 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0