Svag tös

usch. vaknade helt svag i kroppen imorse. trodde det var ett vanligt blodsockerfall eftersom jag skakade så mycket. men näe. det känns som om det vankas magsjuka. vad roligt. verkligen. särskilt när jag ska ut ikväll, sedan pimpeltävla imorrn hela dagen sedan åka till ÅRE i tre dagar med mamma, pappa och min syster på söndag.

då passar ju en fet magsjuka bra nu. men som sagt, det är ju inte säkert. detta illamående kan ju bero på något annat. hoppashoppashoppas.

det blir fest ikväll iallafall. budget så det bara sjunger om det. det ska fasen inte gå åt mer än 200 ikväll. dock kommer det göra det. men ja. 250 iallafall. det är budget om man jämför med andra kvällar. då det gått åt 400 spänn. det är onödigt. bränna bort nästan halva bidraget på dansvatten. alkohol. fast inte bara.

nu går jag och lägger mig i vilorummet igen. är ledig på förmiddagen. det tackar vi iallafall för. tack tack.

hejhej!


Kommentarer
Postat av: kim

hoppas på något annat illamående? vill du bli med barn?

2009-03-12 @ 00:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0