Sjiiietprat

vilken jäkla dag. var längesen jag kämpade så hårt. först 2 jädra varv i ryggisspåret. 4-5 km. jag slet som en brunstig TJUR att ta mig framåt men mina skidor var så jäkla.. blä. hade bakhalt hela vägen så det var att skeeeejta då. vilket också var skit. eftersom jag vrickade båda fötterna utåt hela tiden. måste sett roligt ut. 

en tjej. två skidor. två fötter ut från kroppen. vrickade.

plus ett tjock härligt skavsår på vardera stortå.....

sen simning på det. dock ett par timmar senare (thank you god... and mamma också för den delen). 40 längder. 10 bröst. 30 crawl. krååål. haha. det gick segt hela tiden. men skönt efteråt är det ju alltiiiied. så nu kommer jag sova skönast av alla inatt. med en kopp kvällsro-te. friggs. reklam! det är hur gott och skönt som helst. man blir som drogad såhär på kvällen. skönaste drömmarna drömmer man med det teet. haha.

sitter just nu och avnjuuuuter en spellista med akustisk musik som min vän johan skickade häromdagen. skitbra låtar! tänker även lite på morgondagen. ska ut på lyset med my friend kim! :)

snart går jag och nitar fredde. han munpruttar i armvecket och stör en BRA LÅT OCH HAN SKA DÖÖÖÖÖ. nä. men lite sur blir jag. sluta för helveteeee. JAG ÄLSKAR JU DIG EGENTLIGEN MEN JUST NU VILL JAG BARA STYMPA ÖRONEN PÅREEE! f'låt men ändå inte f'låt :p

ett blaagginleeeg med bara sjiiiitprat.

ni kan inget annat än att hålla med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0