Helgen sööööög... INTE!!!! :D sjukt härlig helg!

jag kan ju säga med en endaste gång att det blev en satans så roligt kväll igår! jag och cajsa skrattade, drack (provade en massa drinkar.. och ja, jag menar en massa också..), vi dansade så svetten rann, vi flydde från killar som kom och tryckte skrevet mot stjärten, vi gick ut och tog en nypa luft då och då. jag gjorde av med 500 jävla kronor. inte bra för min ekonomi. fick lov att låna från mig själv på mitt sparkonto. ett lån jag ska betala tillbaka varje månad. jag börjar nästa år med avbetalningen.. hehehehe. närå. nästa månad heter det. månad november. men sen skiter ju det sig eftersom jag måste ha några fickslantar med mig till filippinerna. 

lyckad kväll! ska göras om! bk var faktiskt bäst. grymt drag. fast lite obehagligt var det när det kom en aspackad kille, fick syn på mig och cajsa som satt vid ett bord, ställde sina två halvfulla ölglas på vårt bord och började snacka en massa skit rent ut sagt. började dra i mitt blixtlås till koftan. börjar bli närgången. kallade oss för fitthuvuden, sa förlåt när jag blev förbannad, kom nära mitt ansikte, sa att vi var sämst i hela världen. då fick jag nog, tog cajsa i handen och gick därifrån. 

jävla idiotförbannadepissröv. jag sa att "säger du sådär så kan du ju inte räkna med att få någon brud". haha fyfan vad han blev tyst då. han var äcklig iallafall. blä.

klockan halv två var jag riktigt trött. la mig ner på en soffa. sen sista kvarten så dansade jag och cajsa JÄRNET till abbalåtar, skreksjöng, kom längre och längre in i mängden av packade människor och sen blev vi helt nerdrogade av rökmaskinerna. såg hur cajsa domnade av och jag kände samma avdomning så jag tog henne och släpade ut henne därifrån. sen gick vi bort till claes olson och fredde hämtade upp mig. cajsas mamma hämtade upp cajsa. kvällen över. JÄVLA GRYMT UNDERBAR KVÄLL. 

imorse (eller i eftermiddag rättare sagt) var det inte lika grymt roligt. men baksmällan släppte vid tvåtiden. sjöööent! :p satt mig ner med etikuppgiften. fattade typ ingenting så jag gick ut på en promenad för att rensa hjärnan sen flöt det bara på med uppgiften. blev rätt nöjd. abortämnet blev för svårt så jag valde djurens rättigheter istället. är faktiskt mer insatt i det ämnet än abort.

efter den uppgiften satte jag mig med svenskaboken och läste igenom 40 sidor. det är intressant. men jag var helt slut i huvudet just där på slutet. men jag har fått mycket gjort idag, det känns bra. och samtidigt har jag varit ute och tränat (jaja, promenad är väl ingen superträning precis men ändå.

dock mår jag inte så bra just nu. jag har nått mitt första delmål. nu är det bara ett delmål till och sen slutmålet. dock är det inte så kul. en fjärdedels pizza resturante (stavas?) till middag är inget jag är van vid. så längesen man åt pizza iaf. de där två slizarna smakade grymt gott. 

nä. nu ska jag sova. imorrn firar jag och fredde 1 år!!!! det är första årsjubileumet för mig någonsin med världens bästa pojke. vad passar inte bra då som sushibar och en bra tom hanks-film? passar alldeles utmärkt!

godnatt!

fest cajsa hannakramhannafereee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0