Tha helg

haha ja jag sitter och garvar åt mig själv. jag skulle sluta med lightläsken, det sa vi liksom. denna vecka har jag druckit OVANLIGT mycket läsk. det är tvärtemot ett framsteg. istället går jag ännu längre bak. SCHÄRP DÄJ HANNÄ. på riktigt nu, och fuska inte, idiota!

jag kanske kan försvara mig lite iallafall. det har vart en riktig DYNGVECKA rent ut sagt. och då är det tröstdrickande av lightläsk i hög grad. tröstdricka kemikaliecola is my style.

jag har ett problem. det sitter en bit nedanför naveln. hehe, inte sååå långt ner. utan vid mitt vackra gangstah-ärr. jag eksem där. jag vet inte varför. först trodde jag att det var abstinens. av cola. men när jag insåg att jag varit utan colan enbart en dag så fattade jag att så var det inte. ont gör det. SPECIELLT när man sitter kutryggigt vid datorn, man blir varm och skärpet ligger mot magen mitt på eksemstället. när man sträcker på sig så ilar en smärta från det där stället ut i hela kroppen. ouch!

nog om mina eksembesvär. helgen blev både najz och bajz. i fredags fikade jag med martin en sista gång innan han drar till lumpen. fuck you, friend. jag vill inte att du ska åka. men så är det. bara att lida. jag överraskade också fredde med en sak. BIO ;p haha. låt den rätte komma in. skitbra men vidrig. på tal om vidrigt så var det någon som la av en riktigt fjärt i biosalen när filmtexterna rullade in. det var helt tyst i hela salongen och sen bara PRRRRRRRRRR. haha. bions höjdpunkt ;p

igår var jag, frida, vickan och idapida och FEEEEEEEEEEEEEEEEEESTADEEEEE. och det var väl det som slutade helt bajs. ngn jävla alex började bråka med ida och oss andra. jäkla skithög! han sårade ida så förbannat mkt. jag gick fram och började putta på honom och blev helt tokig för han gav sig på ida och höll fast henne såg det ut som. frida blev minst lika kaputt och sa att hon skulle skicka stan på honom och då blev han så förbannad i sitt lilla alkoholrus att han gick fram till ett fönster på invito, sparkade och KRASCH - så var det med den rutan. han fick åka med farbror blå och bli några tusenlappar fattigare. jag mådde inte heller så bra. efter typ ganska mkt alkoläsk och cider och lite halsbloss så var det att spy galla på mammas bil på alnöbron i farten. sen ytterligare en gång på freddes parkering. alkoläsk kan man inte få för mycket av. eller hur var det nu, hanna? är det verkligen så? va? nja.. inte riktigt. tack alla ni som tog hand om mig. även fast man är dyngrak så tränger sig den där varma känslan in i hjärtat om att folk runtomkring en bryr sig.

idag mår jag inget vidare. jag ska gå ner och köpa lite kemikaliecola (funkar så jävulskt bra mot baksmällans illamående så klaga inte) med fredde i boz nu. sen ska vi käka kycklingrulle. see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0