TAGGAD!

jag är på högvarv just nu. har köpt nya kläder (fast jag inte har råd), nya skor (.. suck ja, ni vet ju vad som ska stå inom denna parentesen) och ska fixa iordning mig om en stund. ska ut på krogen ikväll med cajsa!! det blir grejer det. jag är nöjd nöjd nöjd nöjd.

föresten! min snygga design och header har FREDRIK SJÖBERG gjort. och han är grym på det. ni ska se vad han jobbade med headern. SKITBRA freddis <3 big love!

just nu chillar jag lite. ida och jasmine skulle komma en stund och umgås lite, jasmine ska fixa mitt hår bland annat. sen vid halv elva blir det bk. hoppas det är lite folk ute. det är ju roligast då! ;D jag ska iaf pröva ngn drink idag. har bara druckit mig (redigt) full på cider, öl och alkoläsk hittils. cider och alkoläsk är som godis faktiskt. så sött och gott. öl har en annan smak. äcklig om man sveper (vilket jag gjort när jag inte mått så jävla bra), och god om man smuttar. iskall öl när man är varm är jävligt gott. deni! hoppas nu man inte blir fotad av någon efterfestvimmelfotograf. där jag står och vickar arslet till någon mixad r'n'b-låt. närbild på min platt-från-sidan-men-bred-om-man-ser-den-bakifrån - röv. i min nya snygga kofta som har ett snett blixtlås (det ska vara så och det blir ju lite snyggt ändå).

yaya. nu ska jag vänta in ida och jasmine (jag ser förjävlig ut, men som tur var så fick jag bort chokladfläcken på byxorna.. som såg ut som en bajsfläck) och sen fixa mig själv tillsammans med dem :)

ha en bra kväll. det kommer jag ha iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha! JA!! FAN VA KUL DET VAAAAR!! :D

När kommer du in på skolan i morron?

kramar!

xx Cajsa

2008-10-12 @ 22:12:53
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0