Näe..

jag vill fan inte gå på dansen. har tappat lusten, glöden. har ångest. SJUK JÄVLA ÅNGEST. jag vill inte ställa mig framför de där speglarna idag. spegla min fula kropp som vuxit i helgen. vill bara gå ut och gå världen längsta promenad. men det är så gråtframkallande att jag inte pallar det heller. melee-låtarna som alltid får tårarna att rinna när det är såhär. if you can't hold oooon, let it go and come back to your heart. 

snobben, freddes katt, ligger i köket och tittar på mig. kom hit kattskrälle så jag får krama dig lite. för jag känner mig lite ensam just nu. vet att jag inte ska känna så. vet att det inte är så. men hjärtat känns ensamt just nu. måste ut. jag kvävs av denna luft. men jag har skolarbete. min hjärna håller på att smälla av. 

tänk om den bara gjorde det. PANG. ser inte helt omöjligt med alla mina tankar i huvudet.

TÄNKER IALLAFALL INTE GÅ PÅ DANSEN FÖR JAG VILL INTE IDAG. jag går ut och går. så får det bli. wie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0