Bad blawger

ja det var ju en väldigt bra bloggstart detta. inte. jag har haft mkt för mig helt enkelt, hehe. ursäkt godkänd? ;) tänkte väl det.

mjau. vilket damn helg egentligen. jag saknar en sak så mycket. det är på lördagarna då jag och fredde köpte en stor godispåse, satte oss framför petras tv och såg på "du är vad du äter". låter kanske lite absurt men då var jag riktigt glad. och godiset, det smakade bra. nu är allt så himla körigt. nu heter godis inte godis längre, utan FÖRJÄVLA ångest. miss those times. 

nu till nya veckan blir det att plugga på. eller ja, ägna mig mkt åt skolan. denna vecka har vart otroligt skön. inte alls mycket skolarbete. mest chilla efter skolan.

saker som måste göras denna vecka är:
* skriva idén till fotoreportaget
* höra med dagis om jag får komma och fota där till mitt fotoreportage
* fota på dagis
* göra religionsuppgiften
* plugga på svenskan inför seminariet nästa måndag

och det lär komma mer. jobbigast blir dagiset. kommer aldrig våga fråga för jag är så satans FEG! men jag måste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0