Återblick på lunarbloggen

jag har suttit inne på lunar och läst mina gamla bloggar. började asgarva åt vissa saker. bland annat åt min lillebror jakob. 

jag: *en person* går på kristna skolan oasen"
jakob: kristna skolan och asen?

haha eller..

jakob har nyss ätit middag, korv med mos.
jakob: tack för maten!.. och potatismoset..

lika stort fan av potatismos som jag ungefär ;)

men jag blev sur på mig själv. ser hur jäkla fåniga skämt jag försökte göra i min blogg. typ "idag tappade jag en biljardboll på tån.. :(" och sen dagen efter "idag tappade jag en biljardboll på tån igen :p". hahaaahaha. så fånigt! ingen jävel lär ha garvat åt det. jo kanske. åt min totala "humorlöshet" på den tiden. inte ens jag själv garvade åt det. *suuuckar djuuuept och himlar med ögonen åt mig själv*.

läser också om tiden då vi hade datorkunskap med roger. hahahaha han är så skööön! för honom finns inga goda morgnar om man säger "god morgon" till honom.. och när han står och undervisar och gör speciella rörelser med armarna kunde han säga saker som "oj, här står jag och smygheilar lite". där snackar vi humor. varje datorkunskapslektion blev minst ETT gott skratt! när klasskompisarna som satt långt fram snackade med honom kunde han slänga sig upp på bänkarna för att höra bättre :D haha jag var nära på att ta samhällskunskap b som individuellt val bara för att han var lärare där. men jag tycker inte det är så roligt så jag bangade.

ni vet vem rufus wainright är va? :) han sjunger bland annat hallelujah. jag är fäst vid honom. speciellt "he aint heavy" och "greys garden". har lyssnat sönder båda ikväll. lyssna ni med. ni ångrar er inte, säger jag bara.

det gick ju inte alls bra att sluta med lightläsken. dock är det liiite mindre på veckorna iallafall. ikväll blev det inte så lite. 1.5 liter flaska zero. HAHA. har sprungit och kissat 8 gånger sedan jag drack den där. hör hur magen riktigt fräser sönder av alla kemikalier. men vad gör man? det är ju så gott och så icke ångestframkallande! men ack så dåligt. mina föräldrar riktigt gormar CANCEEERFRAMKALLANDE så fort jag har ett glas med lite brunt i botten av den pyttelilla lightcolaslatten.

nu måste jag slå en drill igen. ha de! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0