Tuggisgummis och annat flummis

fasen. varför lär jag mig aldrig. JAG SKA INTE VRÅLTUGGA TUGGUMMI! nu har jag gjort samma sak en gång till. köpte ett extra tuggummipaket. kruxet är ju att jag inte kan tugga två åt gången. måste ha typ en stor jäkla tuggummibulle i kakhålet för att bli nöjd. nu låter haniebananies mage som kärnkraftverket i tjernobyl. NÄR DET SPRÄNGDES! ikväll kommer det låta ännu värre. en kompis till mig sa idag "min mage knorrade SKITMKT på lektionen idag!!! tänk om någon trodde jag fes!". haha var inte orolig lilla vän. skulle ngn höra min mage NU så skulle ingen tveka att jag la av en riktigt megaprutt. om man nu kan prutta inne i magsäcken.

jag är nog själv en enda stor prutt. garvar åt allt som ens stavas till fis. igår tillexempel. jag och fredde tjafsade lite. vi hade gått och lagt oss och han låg in mot väggen och surade medans jag låg med ansiktet utåt och surade. plötsligt låter det SKITMKT från freddes håll. det verkligen dånar och har ett sånt där riktigt fjärtaktigt läte. typ PRRRRRRRRRRRR!!!

jag börjar ju såklart asgarva. tänkte att "nuuu jävlar överträffade han sig själv och slog allt som har med brakskitar att göra!". jag skrattade och skrattade så tårarna rann. fredde sa inte ett skit, han fattade ingenting varför jag skrattade så mkt. "hahaha f...f...feees du?!!?! hahaaahah" skrattade jag.

"NÄE DU! jag andades in genom näsan. har svårt att andas just nu och så är jag lite snorig!" och då började jag skratta ännu mer. hur kul är det inte då? :D en pojkvän som kan göra luktfria rackabajsare genom näsan. hahahahaha ohohoho. jag är så jäkla barnslig när det gäller sånt :D annars tycker jag att jag är väldigt mogen av mig... HAHAHA.

nu ska jag sluta skratta åt freddes nospruttar och ta och göra lite TEORIFASER till KÖRKOERTET för jag har HALKBANA den 25 november!!!! :D 

hej svej böcklingpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0