Torsdag = lycka?

på torsdagar känner jag mig rätt lycklig. det har alltid varit så sedan jag började på skvadern. det kanske är för att vi har sovmorgon varje torsdag. då har man fått sova ut ganska rejält och är pigg hela dagen. vette tusan alltså. idag känns det som om de mesta av mina problem rett ut sig någorlunda. man ska ju inte tänka att det blir bra på en gång. men en sak som följt mig under ett år nu har jag fått mer kontroll över. den s.k. skiten, som jag kallar det. tro nu inte att det är FREDDE som är skiten ;p jag kom på det nu. att det låter som att NÅGON följt mig under ett år. det är NÅGONTING som följt mig under ett år och som sagt, jag börjar få pli på det nu. och det är så skönt. det har verkligen varit hemskt jobbigt, sugit all kraft ur mig, yeah you know!

ska gå och borsta tänderna nu. och INTE sminka mig. jag vill vila mina små ettriga ögonfransar någon dag eller två. visst, jag kommer känna mig stenful, eftersom sminket blir någonting man MÅSTE använda när man väl börjat. jag känner mig ful utan. men men. orkar inte lägga så stor vikt på det nu. det kommer kännas skönt i mitt fejs iallafall! ska smörja in mig med garnierkrämen som luktar gurka!!! :D det är gräääjär det!

nu ska jag som sagt borsta gaddarna. älskar känslan i munnen efteråt. man drar tungan över tänderna och så gnisslar det nästan för det är så rent xD haha. sen ska jag ta mitt pick och pack och ta en promenad in till vi där jag tar bussen till skolan och gymmar med sändri och snuff!! :) 

ha de bra allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0