Lite lunarblogg, lite helg, lite skit

har återupptagit läsandet av mina lunarbloggar igen. jag skrattar, rodnar, tar mig för pannan och slår mig hårt på låret om vartannat. hallå?! vad skriver jag? eller vad har jag SKRIVIT? det ser ju så otroligt patetiskt ut. de där vidrigt fåniga skämten. detta är ett svårt erkännande men jag var så sjukt... BARNSLIG! vilken tur att de där bloggjävlarna endast visas för vänner. sån äckligt grym tur. om jag visade dem offentligt hade jag nog blivit rätt ökänd här i sundsvall. eller f'låt. ökändARE. närå.

sitter och tjagglar tuggis. helgen blev ju som den blev. skratt men 10 gånger så mycket gråt. tror itne jag ska ta upp mer. den har varit jobbig. maja lyste upp tillvaron fredag-lördag. tack än en gång min vän. tack för allt <3

jag är iallafall stolt över mig själv. den där saken jag haft i ett år går så mkt bättre nu. okej, det sket sig igår. men jag har vart fri nästan en hel vecka och har ingen som helst lust att hamna där igen. därför gick det förbannat bra idag att lägga band på sig själv. det trodde jag då visst inte. trodde att det skulle gå åt helvete. men jag peppade mig själv till miljarder att inte göra så! att ge mig fan på det rent ut sagt. bra! :)

alltså. nu är jag sådär jobbig igen och vill veta vilka som läser min blogg. jag tycker ALLA som läser den ska trycka på "Tyck vad du vill!" och kommentera detta:
1. vem är du?
2. varför läser just du min blogg?

två små sketna frågor kan ni svara på! det vet jag! it is so simple. orkar ni läsa så orkar ni banne mig berätta vilka ni är också! ;p



Kommentarer
Postat av: Din pöjk <3

Jag läser din blogg gumman (L)

2008-11-09 @ 18:39:17
Postat av: Kickan

Jag läser din blogg för att du är du och för att du har väldigt kloka tankar, och för att du så otroligt modigt vågar berätta även om dina svaga sidor... Och hur du försöker arbeta med dem!

2008-11-10 @ 00:45:43
URL: http://kickanwicksell.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag behöver inte skriva något.. för Kickan sa allt så bra!

2008-11-10 @ 11:46:08
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com
Postat av: Snuff

Ja, Kickan sa det verkligen bra hon!

2008-11-10 @ 21:58:34
URL: http://sofaajn.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

1. vem är du?

2. varför läser just du min blogg?

Svar:

1. Anna Magdalena Bohlin

2. För att den är a) rolig, får mig att skratta! b) bra. du skriver vädrigt bra och kan beröra c) intressant d) din :)

2008-11-19 @ 23:28:57
Postat av: Cajsa

1. Din Cajsa

2. För att du är så söt, för att jag älskar bloggar och för att jag älskar dig! :)



gumms, lägg till mig på bloggkoll, jag har laggt till dig! :)

xx Cajsa

2008-12-13 @ 23:16:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0