Ros av ett brunblondt yrväder!

Ett brunblont yrväder, lång och smal med blåa ögon kom nyss hit till Skvadern och gav mig en ros. Det brunblonda lilla yrvädret heter Fredrik Sjöberg som också är kallad "älskling" eller (något som han INTE föredrar) "Feghurt". Anledningen till att han kom var för att vi firar sju månader idag. Och så var det för en grej vi grälade om igår. Vi har förlåtit varandra nu och tänker i eftermiddag tillbringa våran tid i Härnösand tillsammans med Helena och Henke. Vi ska dit för att Freddis ska ha halkbana om en vecka och övningsköra dit upp så han ska lära sig vägen helt enkelt :) Väl nere i Härnösand väntar en glass (CALIPPO ELLER TWISTER!!!) och mys.

Nog om det. Sitter och avnjuter en god kopp sparrissoppa eftersom jag inte alls känner för skolans korvgryta. Snart ska jag hugga in på minimorötterna som mamma köpte igår. Det är små portionspåsar nämligen. Yummi.

Idag slutar jag lyckligtvis klockan två, för jag har redan sett stormen-teatern som förövrigt var riktigt bra :) Undrar fortfarande vilken det där monstret i teatern var. Alltså vem spelade monsret? Inte klokt vad teatersmink kan göra. Nu ska jag ta och chilla runt lite på bilddagboken och försöka hitta mina kompisar på facebook (good luck Hanna). Bara att söka på mig. Hanna Hollender. Annars blir det kompisjakt nu. Jag fattar mig inte ens på facebook. Men vad gör man inte för att bli medlem i ännu ett hääärligt community?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0