No time for blogging ;p

Haha jag suger på att wrajta i bloggen. Jag har bara "varit lite upptagen" och jag har "inte haft tid" ;)

Det är fredag = Hanna glad för att då är det helg. Har dessvärre rätt stor uppgift i historian som jag ska göra innan jag får gå hem och jag ska BANNE mig göra den också. Ska fasen inte skjuta upp den till söndag för då måste jag plugga MATTE!!! Och jag ska ge järnet på detta prov. För jag vill ha bra betyg i detta ämne.

Vi ska snart se på Skvaderns teateruppsättning av "Stormen" med William Shakespeare. Intrestering! I look forward to that teathre ;) I'm just word poop now, in english!

Idag ska jag hursomhelst hem till FJÄDDÄÄÄ och mysa :) <3 Nu börjar solen synas utanför fönstret så jag har beslutat att promenera hem till honom. Gud så skönt. Han kom föresten hem till mig igår. Jag kom nyss ut från toan, sjöng den där fina låten "Follow through" och när jag gick in i mitt rum så satt han där med sin fina vita tröja (som jag har köpt till honom (A)) och en bukett vitsippor i handen som han gav till mig!! :')

Jag blev helt varm i hela hjärtat!!! I hela kroppen! Som en feberchock fast utan feberfrossa. Han gör mig hel alltså! Läker allt som gör ont bara av att le.

När jag kom ner i köket för att sätta blommorna i vatten så sa mamma "haha du är nästan lite bortskämd, han skämmer verkligen bort dig... och det är precis så det ska vara" och jag bara log och satte blommorna i vatten. Sen gick jag upp till honom och berättade vad mamma sagt. Han skrattade och sa att hon hade sagt "men du är ju för underbar" till honom ;p Haha mamma i ett nötskal.

Nu ska jag kolla igenom lite om vad Stormen handlar om. VI HÖRES! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0