MÅNDAG!!!!!!!!! :(

Solen skiner. Men vart i helskotta tog värmen vägen? Idag och imorgon och kanske på onsdag också så kommer det bli mellan 5-10 plusgrader. När denna fina försommar väl börjar komma så vill man ju ha den kvar också. Jag hatar att gå ut nu för det blåser och kyler på allmänt mycket. Solen lyser ENDAST för att den vill jävlas och säga "ni får ljuset men banne mig inte värmen". Jag kan nästan se hånleendet som blickar ner över Sundsvall från den stora kalla "lampan".

Jag tycker att måndagar är en sådan där förbannat onödig skitdag. I alla fall på eftermiddagen. Kultur- och idéhistoria a.k.a Hannas mardröm. Jag hatar den lektionen mer än vad jag hatar leverpastej och saltgurka. Och här snackar vi extrem hat isåfall. Men mamma säger att jag ska intala mig själv att det är kul.

Visst. Detta är till dig, mamma. "Jag älskar kultur- och idéhistoria för att det är så extremt lärorikt att få sitta och höra på en röst som riktigt gnager i stigbyglarna och hörsnäckan och hela tjilevippen. Denna röst snackar bara om massa SKITROLIGA saker som jag har så stort intresse för, epok från epok."

Visst kan det vara någorlunda kul när man får jobba själv, men hon ger oss alltid så jäkla stora uppgifter. JAG VEEEEEEEET, LÄRORIIIIIIIKT.

Nästa år kommer vi ha konstanalys A och religion. Jag ser verkligen fram emot det. Inteee.

Jag känner mig skitless idag. Som att det blir så förbannat seeeeeeg vecka som man vill fly ifrån right now. Spola över alla skoldagar och gå rätt in på helgen och se vad den har att bjuda på.

Det var någon som knystade om något 70-talsdisco. Och eftersom jag inte var med på mentors förra veckan för att jag var på sjukhuset skulle jag jättegärna vilja veta vad det är för något. Snälla, lämna en kommentar för jag vill verkligen veta. Eller så går jag bort och frågar någon NU.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Nu kanske du redan vet man jag kör på ändå! :P På fredag mellan 3 och 6 är det liveband som spelar 70-talsmusik och så ska vi dansa disco till. Man ska gärna klä ut sig också. Jag ska såklart!
Sen efteråt ska vi vår klass (de som vill) stanna på skolan, äta middag och umgås på kvällen :)

2008-05-14 @ 00:37:50
URL: http://kickanwicksell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0