Lite äventyr!

Härlig valborg! Det var mysigt, Fredde var en riktigt ängel. Särskilt på kvällen. Då blev allt så FÖRBANNAT svart. Jag låg och kände mig störtful. Jag låg och hatade idioterna på Alnö som är så jäkla töntiga som får mig att känna mig så äcklig äcklig äcklig. Så skönt att få flytta ifrån den där kuk-ön. DEN SUGER. Jag låg och grävde ner mig jättemycket och Fredde var rent av SKITSTARK som orkade med mig, tröstade mig och viskade fina ord i mina öron som läkte mitt hjärta. Jag vet inte hur man bara glömmer men det som hände och de ord jag fick höra från idioterna på ön sitter fortfarande kvar så jäkla mycket. De har präntat sig in i mitt huvud.

Ibland önskar jag att jag sluppit höra de där orden. Att de hade SLAGIT mig istället bara för att slippa höra orden. Jag hatar ord som sårar. För till och med ett slag gör mindre ont.

Klockan ett på natten var det någon som kastade smågrus och snö på Freddes fönster. Det var mysko för jag hade nyss börjat drömma att Snobben, Freddes katt, kom in i rummet och hoppade upp på fönsterbrädan och slog svansen mot fönstret. Jag hörde till och med tydligt i drömmen att Fredde sa "KATTJÄVEL!!"

... men det var inte Snobben. Det var Freddes galna kompisar. Haha så jag gick lite sådär vingligt och sömndrucket upp, öppnade fönstret och frågade "VAD VILL NIIII?!?!?". Jag såg i mörkret att det var en lång spinkig person.

Han sa till mig "äre Hanna?" och jag svarade att jaa, det är det. Och så frågade han var Fredde var och jag sa att han var på toaletten. Och då sa den där killen att jag skulle säga till Fredde att han skulle komma ner och snacka med dem. I min vilda sömniga fantasi såg jag framför mig hur Fredde blev nedslagen av dem där killarna. Men sen insåg jag att det bara var Gradin och hans polare. Och då frågade jag varför han skulle snacka med dem. Haha sen gick killarna bara iväg.

Mitt huvud sov fortfarande. Så jag tänkte inte klart. Jag gick och la mig igen och berättade om min lilla dröm om Snobben ;p

Sanningen är att jag tänkte säga till Fredde "ta bort Snobben dååå!!!" när jag låg där och drömde om Snobben och hans svans emot fönstret.

Nu ska Fredde övningsköra! :D 


Kommentarer
Postat av: Matilda

söt blogg :)

2008-05-06 @ 17:06:34
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0