Kamrat?.. eller inte

Goddag. Nej, godkväll! Haha jag har återupptagit den där jäkla kamrat.com sidan bara för att se vilka som finns där. Jag tycker det är SJUKT många omogna där (mig inräknat ;p). Fast de är omogna på ett konstigt ytligt sätt. Jämt ser man lajv "duger man?" eller "någon söt snygg och snäll tjej som vill snacka?"

Ytligheten får man nästan räkna med. En sak är sorgligt. Och det är en kille som skrev till mig för någon dag sedan. Han skrev och frågade om han fick min msn för han kände sig ensam och ledsen hela tiden. Han bröt kraftigt på svenska i texten, man såg att han kom till Sverige för inte så jättelång tid sedan. Jag skrev att jag inte ger ut den, men att jag kan snacka med honom på kamrat om han vill. Och då berättade han att han kom till Sverige helt ensam och han hade inte så många kompisar när jag frågade varför han kände sig ensam. Detta är så tragiskt. 

En annan sak som också är sorgligt. Fast det är mer patetiskt. Det är denna patetiska 22-åriga snubbe som skriver såhär till mig:

"Hej! 

Vad har du för dig nu på morgonkvisten då min söta lilla flikka? 
Jag har precis vaknat. Ska till skolan lite senare idag. 
Tänkte höra med dig om du har lust att prata med en het,vältränad och snygg kille med magrutor? ;) 

Självklart har jag bilder som bevisar att jag har magrutor. Om du inte vill missa denna chans att prata med en utav kamrats hetaste killar, tveka inte att hör av dig så får du min msn. 

Kram / K"


Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta men jag tycker det är så jäkla PATEEETISKT! Jag skrev att jag redan har en het, vältränad och snygg kille och att han kunde fara och flyga med sina snyggast.se-kopierade bilder. Något sånt. Jag blir äcklad av sånt där. Påflugna idioter som utger sig för att vara si och så gamla och att de är en utav kamrats hetaste killar. Istället lär det sitta någon äckelgubbe med stora näshår och kusar och svart hår på bröst och mage som letar efter ett ligg. Jag säger bara EUW. Vet att jag kan överreagera men jag är misstänksam som FASEN.

Jag orkar inte gå på det där diskot imorgon. Jag är allmänt kass i måendet just nu. Förkyld. Istället ska jag sitta hemma hos Fredde och dricka grönt te som fasen, för att rena min kropp efter all skit jag stoppat i mig de senaste veckorna. Ångest på det. Det är hopplöst. Alltid denna jäkla puckoångest.

Nu ska jag kolla mobilen så Fredde inte har ringt. Hna skulle ju ringa när han kom hem!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Men åh, Hanna! Kom till discot! Det kommer bli jättekul. Jag vet hur det känns att må sådär... Och ibland orkar man verkligen inte, men ibland hjälper det!

2008-05-15 @ 22:37:47
URL: http://kickanwicksell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0