JAG VILL BAKAAA!

Åh jag sitter och har ätit apelsin och jag är så sjukt sugen på att BAKA NÅGONTING. Typ lägga ihop alla najsa igredienser och stoppa in den i ugnen och vips! En fin kaka efter dryga 40 minuter. Ja, det vill jag göra. Men Fredde är sjukt trött för han hade lacrosse på gympan. Så han kanske inte vill det :( men jag ska försöka övertala honom!!!! Det blir ju bara roligare om man gör ngt komplicerat och så måste man ner och handla lite igredienser på City Gross eller något :)

Ja, baka och laga mat är verkligen något jag tycker är roligt. Något mer jag tycker är roligt är att fota. Och jag vill verkligen köpa en sådan där Canon EOS 400D. Jag skulle fota ihjäl. Men det var inget nytt.

Något nytt då.. hmm. Det är väl att jag har börjat köra säkert nu! ;p Inte lika stor osäkerhet i trafiken och oj vad jag längtar nu tills jag tar det där förargliga körkorteeet! Så jäkla frihet att ta bilen när man ska åka någonstans. Eller köra hem då familjen varit på restaurang och mamma och pappa druckit och småhånglat över ett glas rött vin eller en kall folköl eller något!!!

Haha nu har sötponken somnat tror jag. Han ville att jag skulle långblogga. Men näe, jag har fått ont i fingrarna av den där kulturhistoriauppgiften. Ja, man får det då man sitter från klockan 12 till halv fyra i sträck och bara skriver. Ännu ett skäl till att få Fredde att vi ska baka något! :D För jag har varit så tapper och duktig med den där uppgiften att jag förtjänar en fin kaka! :D Han får ju inte glömma att jag bakade åt honom i måndags (A) Och så låter ju jag honom vila nu!

Han har verkligen somnat nu! :D Ahh så söt han är när han sover alltså. Munnen lite halvt öppen, ögonen mjukt slutna. De där mjuka kinderna som känns silkeslena mot mina fingrar, hans fina hår som krusar sig lite i nacken och där vid tinningen. Jag kan sitta och kolla på honom och få tårar i ögonen för att han är så vacker. JAG ÄLSKAR HONOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0