WONDAHHFULLLL!

underbar kväll. just nu är jag otroligt varm (mina blodkärl på händerna är så synliga att de riktigt nästan skriker "släpp ut oss hanna! vi dör här inne!" osv osv), osams med mamma (förstår mig inte på henne. jag ringer och frågar om jag kan sova hos fredde för jag har gjort alla prov klart i matten nu och har sovmorgon imorrn. det hon börjar med är en tung sådan där "inte ett problem till ikväll!"-suck. sen börjar hon. "gör som du vill, du har väl redan flyttat dit!" och sen kommer det där.. extremt skrattretande jäkla kommentaren. hon säger "ja vi ses väl någon gång.... okej!... hejdåå!" och sen lägger hon på. jag känner mig så fånig där jag sitter med luren i handen en bit från örat. jag ser så oförstådd och förvirrad ut att jag liksom dragit tillbaka huvudet så en fin liten dubbelhaka syns. ni har tur som inte såg mig. måste ha sett ut som en oförstående grinchenkopia utan grön färg).

jag är även smått osams med ännu en till. det är lyckat tycker jag. väldigt.

kladdkakan var god, supergod faktiskt. smakade som en kladdkaka och det är ju alltid gott. så förbannat dryg jag är (haha wow, nu när jag skrev förbannat så sjönt kent-bandet "förbannad" också! helt samtidigt! dagens "jag va' ba' i extaaas då ja'!").

just nu känner jag mig otroligt jädra ensam på något vis. någon som sprang bort från sin gnuflock. patetiskt som jag är så fällde jag några tårar i dold skymd då jag satt och spelade alex trax. jaa, när jag satt och spelade detta fåniga meningslösa spel med en liten pojke (ser det ut som) med grön hjälm likt den militärerna har fast mer snorgrön, bärande en gul tröja med en rosa lapp, beiga kortbyxor och en rosa cykel som ska åka till någon port för att klara banan så grät jag. egentligen rätt dystert. varje gång lilla alex trax dog så grät jag ännu mer. han och jag mot världen kan deppa tillsammans. men han åkte bara vidare på sin cykel man kan vända hur lätt som helst med en mellanslagstangent. hans stora blåa ögon som inte rör sig någonting. den som gjort spelet har verkligen fått honom att se extremt död ut. hans vader svävar från låren när han cyklar.

när han dör så faller han isär. allt som blir kvar är två cykelhjul som rullar vidare bakom den stora text som kommer fram; "ouch!!"

nu är jag så kissnödig att jag har tårar i ögonen. så jäkla sjukt att det kan komma tårar i ögonen. man kan nästan tro att kissblåsan säger ifrån och skickar upp kisset genom ett litet oupptäckt rör genom kroppen ända ut till tårkanalerna och så får ögonen kissa istället.

nu vet jag vad jag ska stava till: j-a-g  ä-r  p-a-t-e-t-i-s-k!

det var väl allt. nu blev toan upptagen igen. tänker avsluta med en gnällig kommentar: "ALLA HATAAR MIG IDAAAAAG!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0