VAFAAAN!!!! :'(

hemma på 'permission' från sjukhuset. jahaja, så heter det nu ja. när man åker hem och sover. jag hatar sjukhuset. jäkla lukt. jävla sprutor.

åkte ju in igår. hade så jädra ont i magen. blindtarmen trodde alla. men efter ett par (väldigt många) undersökningar så hittade dem två cystor (stora blåsor) vid äggstockarna. de är typ 10 cm i diameter(!!!!) och måste opereras bort. blir det något fel så kommer jag inte kunna få barn "normalt". 

de ska skära upp hela magen. vilken FÖRBANNAT jäkla bra start på årets sommarlov. jag får inte jobba heller. inte på två veckor MINST. näe. de ska göra en ryggbedövning imorrn också. mellan varje kota. så jag slipper smärtan i 16 timmar framåt när jag vaknar upp. hela eftermiddagen har badat i tårar. jag orkar inte detta. alltid är det någonting. jo, jag lovar. när jag föddes fick jag hypotyros och fick leva med en medicin livet ut. drabbades även av ljumsbråck, tatatataaaam, ännu en operation. jag har fått nedsatt hörsel, har synfel. har fått operera mig på ett till ställe för det var också ett problem. har mått dåligt som resulterat i många idiotiska saker. 

det låter inte kul. det är inte kul. och så nu det här. jag står faktiskt inte ut. så imorrn opereras jag troligen. ligger inne på sjukhuset till fredag. 

jamen vilken tuuuur att jag får hjälp. ja jag är asglad. men jag tkr fortfarande det är jobbigt. nåt så sjukt. JÄVLA VÄRLD, JÄVLA CYSTRAR, JÄVLA ALLT.

fredde kom med två små mjukisvovvar till mig för en stund sen. varje gång jag tittar på dem så kommer jag böla. tack att du finns mitt hjärta. och alla ni andra också. jag klarar mig inte utan er.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag hoppas för allt i världen att det gått och går bra för dig! Du förtjänar inte det här. Tusen kramar till dig!

2008-06-19 @ 17:04:23
URL: http://kickanwicksell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0