Utmaning!

jag läste på någons blogg att denne utmanade alla som läste att skriva sex udda saker om sig själv. jag känner mig grovt utmanad och tänker nu skriva sex sådana. vi får se vad ni tycker. oj just ja, ni som läser detta är också utmanade. då kan jag se vilka som orkar läsa min lilla sketna blogg.

1. jag har mätt hur djup min navel är när jag varit hungrig eller mätt (haha). dessvärre minns jag inte måtten för detta var för typ ett år sen.

2. när jag sitter på toaletten och kissar/bajsar, är ensam hemma och har dörren öppen så pratar jag med mig själv. det värsta är att jag kommer på olika scener och spelar upp dem i egna repliker. jag spelar alltså teater i min ensamhet på toaletten.

3. jag skrattar som mest när spänningen blir för hög. igår så var jag med fredde. vi tjafsade typ, och så la han iväg en fis som lät skitroligt. vi var ju typ rätt sura på varann och så börjar jag skratta asmycket. jag kunde inte sluta utan jag satt där i den svarta kontorsstolen som man lätt kan luta sig bakåt i och hoppade av skratt. varje gång jag hoppade av skratt så lutades kontorsstolen bakåt litegrann vilket antagligen resulterade i att jag skymde tvn för fredde. han rörde inte en min typ (eftersom jag inte vågade kolla så såg jag aldrig om han försökte hålla sig för skratt när jag skrattade som ett besatt kvinnodjur, men detta sa han först senare, att han bitit sig så hårt i fingret att fingertoppen domnade av . han ville hålla sig för att inte få den där förlustkänslan antar jag. så känner jag iallafall ;p fan, jag ska också lägga av en brakare när vi bråkar nästa gång.. fast då kommer jag antagligen börja skratta själv också eftersom jag aldrig kan hålla mig).  (förlåt att jag skrev att du fes, fredde, men du får också göra så mot mig i din blogg om du vill. det är ju trots allt mänskliga gaser som alla garvar åt förutom de som tycker det är obeeeskrivligt äckligt som sitter och låter näsan likna en rynkig färskpotatis).

4. jag asgarvar när rösten bryter sig för killar som kommit i målbrottet.

5. om jag har tråkigt och är själv hemma så brukar jag gå ner i hallen och spegla mig i hallspegeln en lång stund. jag gör ofta asfula grimaser åt mig själv vid såna tillfällen och garvar högt åt mig själv. en vacker dag kommer jag tro att jag är ensam hemma, göra något sånt där knasigt och sen kommer jakob eller petra in och kommer på mig helt i "tjocka gubben"-grimasen åt mig själv.

6. när jag har pms så kan jag börja gråta åt de mest fånigaste sakerna. t ex att maten inte är klar när man kommer hem från skolan, att låren plötsligt ser ut som två tjocka choritzos, att favoritgodiset i godishyllan är slut (eller ännu värre; det ligger endast små trasiga smulor av godiset kvar där), att jag inte klarar ett mattetal, att jag måste läsa en mening om och om igen i historiaboken och så går det inte in ändå och att jakob ibland fnissar som en tjej.

inte på en enda fläck i hela kroppen är jag frisk. jag vet.

so long homies!


Kommentarer
Postat av: Evaa<3

hahah ! :D
gud så jag skratta åt allt du skrev :) härligt med dom som vågar berättar sanningen

2008-06-05 @ 21:45:56
URL: http://emt.bloggagratis.se
Postat av: is

hihi vännen! ärliga du!:D det är bra att säga som det är viktigt det kan skänka glädje åt många!!

2008-06-09 @ 07:08:09
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0