Cybeeeria

jahapp. då sitter man på birsta inne på ett mörkt internetcafé och tänker lite på livet. hur hamnade jag här? :O haha jo, jag och cajsa bestämde att vi skulle ses idag för hon skulle spela cs här. så jag ville också hänka och tänkte att 'ähh 25 spänn på en timmes surfning på nätet är ju ingenting'. jag tycker jag alltid gör samma sak när jag är inne på datorn. kollar bilddagboken först (VIKTIGT ATT DET SKA VARA FÖÖÖÖÖÖÖÖRSTTTT!), kollar lite bloggar, kollar besök på min egen blogg (patetisk som jag är). kanske skriver ngt i bloggen (händer typ skitsällan). näe. näe. näääe. jag kommer tappa alla mina "otroligt många" läsare.

här sitter jag, inne på cyberia. med ett par gråa stora youtubekentspelande hörlurar på mig som åker ut lite då och då eftersom jag tuggar på lite ljummen läkerol som legat i bakfickan. mys. vilken tur att jag inte är så gasig. då skulle det inte vara läkerol längre, det skulle vara någonting som ser ut att komma från venus eller något. och nu menar jag från PLANETEN.

jag har apkul. nja. får inte ens sitta bredvid min lilla cs-spelande kompis cajsa!!!!! :( jag kan iallafall glädja mig själv att jag har sköna jeans på mig (freddes acnejeans) och pappas mysiga "räddningsverket"-tröja. känner mig lite koolig sådär. särskilt med det stora ärret på vitmagen.

typ alla som går förbi kollar in... precis som jag brukar göra. kollar på typ 18 datorer, en död 'datorsal', i hopp om att se någon snygg brud. här kolla på mig! haha vilket SSSCHHHÄMT! nu är läkerolen slut också. lika bra. fastnade bara i tänderna.

JAG BEHÖVER TRÄNA. därför ska jag tvinga med fredde ut på promenad sen. jag ska tvinga med honom att gå till skönsbergs pizzeria och äta en feting kycklingsallad. JAG BÄR HONOM OM HAN VÄGRAR. sorry grabben.

jag tycker jättesynd om en person just nu. hans tjej har lämnat honom. det är som om fredde skulle lämna mig. de var typ astäta, som jag och fredde. fredde är hela mitt liv. och det jag sett av han som blev lämnad är att han är helt.. förstörd. och det skär i mitt hjärta att se någon så krossad. för precis så krossad var jag i september. känner igen mig. för väl.

fredde var lika sugen på kycklingsallad som jag så vi vandrar dit sedan. MYS! :D nu vill jak ha mitt studiebidrag. har inte fått det.

so looooeng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0