Tjocktiss

min otroligt målmedvetna pojkvän ligger och kollar igenom mina mobilbilder. alldeles nyss så utbrast han ett sånt där.. "MÄHH!!" och därefter "vad är det här för jävla bild? det ser ut som jag har BRRRÖST!!". jag skrattade lite smått och han skickade fram telefonen till mig med en grov inzoomning på hans lilla tiss. han ligger på ett speciellt sätt på sidan så ena tissen trycks upp lite. HAHA. jovisst, vilka boobiiiisss. lilla fredrik. du har två myggbett där fram. resten på din överkropp är helt slätt (förutom de gulliga små magrutisarna och navänn).

imorgon ska jag få vara själv här hos familia sjöbergo. hälften av deras familj jobbar och andra hälften är på sjukan.. och ngn annanstans som jag inte kmr ihåg. så jag ska se på lite filmer, ringa jasmine och fråga om hon vill gå ut och gå, STÄDA PÅ FREDDES STÖKIGA RUM OCH DÖDAAAA HONOM OM HAN INTE TACKAR.

som sagt, vilken dag.

nu ska jag äta en banan. eller ett äpple. beror på vad som finns. ingen banan. det svider in the gom om man äter ekkelbanan.

sen ska vi sova. för jag kunde inte somna om vid sex imorse. så jag är BAJSTRÖTT.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan söt!

Nu har jag äntligen hittat till din blogg jag också! :D

hur är det med dig då?

här är det bra... har kommit underfunn med att jordgubbar inte bara är gott, det är också mättande.. XD hehe.. :P det ska bli kul i morron, eller hur dåe..? :) (Gatufesten alltså.) jag har ingen att gå med än dock men jag får väla ringa runt.. :)

pussen!

xo, CL

2008-07-01 @ 18:09:32
URL: http://www.cajsa.3w.se
Postat av: Cajsa (igen)

hejsan igen!

Ska jag lägga till din blogg som länk på min hemsida (cajsa.3w.se) i blogg?

Puss och kram!

2008-07-01 @ 18:12:51
URL: http://www.cajsa.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0