Snabbis!

nu är jag jätterädd att fredde också ska krascha med moppen. det är ju en stackars pojk här på ön som krockade med moppen i onsdags (precis innan jag opererades faktiskt) och må fredde köra försiktigt nu. 

när jag satt och lockade håret på mig själv tänkte jag på en sak. man kan likna lockarna med ämnena i skolan. från början blir locken endera sämst eller bäst. det fattas fortfarande många lockar så man får hela tiden nya försök att bättra på lockarna. bara man anstränger sig.

sånt tänker jag på när jag lockar mitt hår. det är ju... kung.

anledningen att fredo är ute med moppen var för att vi var inne på kenzas blogg och såg hennes maltesers-påse och så vart fredde sugen på dem. så han stack och köpte. SÖT!

jag har inte smakat maltesers. verkar goda. let's try.

nu ska jag dra. kortblogg nu.

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Ha en bra kväll! :D

2008-06-20 @ 18:52:36
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0