Skolan avklarad

åh herregud så skönt. matte nationella är klart. uppgifter inlämnade. inga fler prov. inga uppgifter. jag känner mig så otroligt utflippad, released och otroligt... klumpig i magen inför sommarjobbet. det kommer bli tuffare i år. men jag fixar det. kan de andra, så kan jag med. jag ska leva på jobbet som om allting är möjligt. och jag ska göra det bästa jag kan. då blir de gamla jag tar hand om så nöjda och glada och när de är nöjd, så finner jag också ett välbefinnande. tråkigt nog finns det de som inte vill ge oss sommarjobbare en enda chans. jag kan förstå dem litegrann. det är vi ungdomar som inte har fått så gott rykte om sig förstås. menmen. jag gör allt ändå. för jag kan. jag fixar det här.

jag vill göra kladdkaka. det är inte godis. bara jättemkt gränsfall ;p närå. men jag vill baka den där goda kletkakan med fredde. han får alltid till den så sataniperkele bra. så jag hoppas han också vill. sen MÅSTE jag duscha. men först hoppas jag freddis går med på att baka en liten kaka och se på någon film på hans dator vi ännu inte utforskat ;p hoppas hoppas hoppaaas.

niu vill jag inte höra ngt "men du skulle ju lägga av med godis" för det pallar inte jag. då skäms jag bara. jag tkr inte kladdkaka är så mkt godis. det är en efterrätt. det är ngt jag inte är beroende av. det är godiset man plockar i affären som är giftet.

hoppas fredde vill baka. really hope so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0