Ledighet önskas åt less tjej

åhh jag vill också vara ledig idag. fredde och hans klass är ledig både idag och imorrn. fatta vad skön vecka. jag har en lång eftermiddag framför mig. kultur och idéhistoria, listeningnationella och plugga matte. jag ska ge mig fasen på att klara det också. kom igen nu hanna, det är inte långt kvar.

jag längtar bara tills matte nationella är klart. jag har en fruktansvärd press på mig själv och det gör mig så nervös att jag snart spyr rätt ut.

jag måste plugga sjukt mycket på sannolikhetslära. har inte fattat det. förbannade SKIET.

Kommentarer
Postat av: POSH.G

jag OCKSÅ :(

2008-06-03 @ 10:24:10
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: din pojk

det kommer gå bra (L) älskar dig mest (L)(L)

2008-06-03 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0