Kvällens idiot till gäst ääääääär....

välkomna till kvällens lilla talkshow, med mig! berta babbel! idag välkomnar vi en mycket speciell gäst. hennes namn går under hanna och hon är känd för.. ja vad är hon känd för? jo, att alltid komma tillbaka till skiten hon har kommit ur. ge henne en stooor applåd. *applåder påtvingade av en av kameramännen som håller upp en 'applåd'-skylt*

berta: vääälkommen hanna. 
hanna: tack tack!
berta: nå, hur känns det att vara tillbaka i ssssssschhhiten?
hanna: jotack, det känns!
berta: jo det kan jag förstå. måste kännas jobbigt att vara så klantig.
hanna: heha, jeodå.
berta: berätta lite om hur du gör!
hanna: ?????
berta: hur kommer du alltid tillbaka till den där idiotin?
hanna: hehehhehehe, jag vet inte. jag är född så tror jag.
berta: ja, då är det ett hopplöst fall med andra ord!

*publiken skrattar och hanna passar på att spotta på kameran, och med det lämnar hon studion*

----------------------

fan ta mig som är tillbaka i den här skiten. jag som verkligen klarade mig ur det. 

ont i magen har jag också. KAN KNAPPT GÅ FÖR HELSIKE!! :'(

Kommentarer
Postat av: Maja

Min vän, är det den skiten jag tror det handlar om, jag kan fatta och förstå, det är inte lätt....

Jag lyssnar om du skulle vilja prata om det.

Många kramar, ta hand om dig <3

2008-06-16 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0