"Kkkkommmm iggggeeeennnnn!" krystade orden

ibland undrar jag om luften är typ asgeggig så att mina ord tar tre gånger så lång tid att nå den jag pratar med's öra. så är det ibland när jag pratar med pappa. jag ser liksom mina ord pressa sig fram och försöka dra sig fram med små vita musse pigg-händer. för pappa svarar så otroligt seeegt. jag räknade idag och ibland kan det ta typ 10 sekunder för honom att svara. jag fattar inte. måste ta ett snack med honom. dotter och far emellan asså. shit.

ska la gå ut med kimsan sen. hon ville ge mig en liten present. naw. det ska hon också få av mig för hon fick inte det i januari eftersom hela familjen var uppe i (s)lappfjället :)

varje gång jag skriver här så är jag kissnödig. jag får inte ihop det. men det är fanemej alltid så.

åh vad jag saknar andra avenyn. kim som alltid boxades så det vart fina svettringar på ryggen och under armhålorna. hästen med sin kraftiga göteborg-dialekt. lotta och roland med sina små otrogenhetsaffärer. jossan med sina sidenlakan och lite bratiga personlighet. olga med sitt vackra ansikte man alltid blev så avundsjuk på. håkon med det roliga namnet och desperati efter bekräftelse. liv som alltid var så snäll och god.

ja, allt det där vill jag se mer av. därför ska jag blunda, peka ut ett avsnitt och kolla på det innan jag går ut med gokim. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0