HYLLA!

hehahöhu! har just städat ur min hylla. inte den mänskliga hyllan såklaaaart, utan den hyllan där alla mina trashiga mappar jag återanvänt genom åren ligger och läroböckerna som det är tjocka blyertsstreck i som jag senare måste lämna in (böckerna alltså, inte blyertsstrecken). fäääsen vad lite tid kvar det är till sommarlov. jag tyckte jag nyss kom hem från egypten och firade halvårsdagen med fredde. haha åh den dagen. snön låg tjock och slaskig på vägarna, vi satt inne på tandoorihouse och åt så stark kycklinggryta att vi knappt kunde prata med varandra. vi flämtade mest när vi satt där med ris och kycklinggryta i kakhålen.

men god, det var den. riktig god. kycklingen var alldeles yummi! saftiiigt!

nu väntar fyra-fem veckors sommarjobb på servicehuset. lite kämpigt känns det allt. upp klockan kvart i sex, gå hemifrån kvart över sex. men pengar kommer det rulla in. det känns bra. och gatufesten ser jag fram emot.

undrar hur fräwde har det. han jobbar. han ska bli chef för inleveransen i sommar i tyep två veckor. ove ska lära honom allt han kaaan ;) haha. fredde = mowgli. ove = baloo. hanna = sherikan. muhähähää!

jag hatar måndag mer än vad jag hatar mina gropar i skinkorna när jag spänner dem. det är liksom början på en vecka. inte en sån rolig sådan heller. jag kommer vara helt slut för fasen. helt slut. jag kommer däcka på martins studentskiva för jag kommer vara så sjukt trött och huvudet kommer vara fullt av tankar om hur man sköter medicineringen åt de gamla och receptet på havregrynsgröt. jag kommer falla ihop på henkes skola på onsdag. samma förklaring som ovan.

ha förståelse, schnela.

såklart kommer jag inte göra någonting av det, vad fäsen babblar jag om. schärp dig hanna.

so long fakkers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0