Hanna *hjärta* drömmar

ännu en underbar natt med massa väldigt konstiga drömmar. jag minns inte så mycket. såhär var det ungefär. jag skulle träffa kompispolarejättesnälla martin typ i bosvedjan tror jag det var. freddis skulle också följa med. när vi träffade martin så var även en som heter jonathan där som jag hade kontakt med i somras osv osv men tappat kontakten nu. eller jag vet inte om det var han. för igår på bussen såg jag en kille bakifrån med typ aslockigt hår och jonathan har lite lockigt hår. så det kan vara killen på bussen också. iallafall. allt började med att alla kramades typ. haha. först jag och martin. sen jag och jonathanbusskillen(?!?!?). sen kramades martin och fredde och bussjonthe (han får heta så) och fredde. martin presenterade bussjonthe som hans polare (jag fick aldrig se bussjonthes ansikte så jag vet inte).

sedan har jag en så kallad 'minneslucka'. sen minns jag att vi satte oss vid något bord och bara snackade asmycket. fredde log mot mig för att han var så glad att han fick en kram av martin, det sa han till mig senare i drömmen minns jag.

sen bara rippades den drömmen ut och byttes till någon annan. jag såg friggeboden i aspenstugan, träden med en planka emellan och två ungar bakifrån. de satt och gungade på varsin gunga bredvid friggeboden. överallt fanns fler friggebodar. sen hörde jag någon som började skrika "blatte, blatte, blatte!" och så tjöt det ett alarm ur en sån där grå högtalargrej som satt ovanför barnen som satt och gungade. samtidigt som det larmet gick så gick freddes alarmklocka. det låter fanemej inte riktigt klokt. jag vaknade med ett ryck, precis som fredde och sedan låg jag och skälvde. fredde for upp som en projektil och nästan slog på alarmet för att det skulle tystna. sen slängde han sig i sängen och sa att hans hjärta hamrade på som bara fään.

jag vet varför jag hörde någon som skrek "blatte, blatte, blatte". innan jag gick och la mig igår så läste jag kickan's blogg där hon konverserat med någon jädra idiot som lyssnade på någon jädra idiotmusik som hette något med blatte. det var föresten bra att kickan stod på sig och argumenterade emot för hon hade rätt!! kickan hade rätt!

så det där larmet i drömmen måste vara något larm som gick för dåligt uppförande. kanske ett uppfostringsläger eller något. olöst är det och det kommer det förbli.

jag har sådan väldig sockerabstinens. ni kan inte ana alltså. jag ser framför mig att jag ligger upp och ner på ett bord och häller socker från en påse ner i munnen. ibland får jag i näsan också men DTE GÖR INGET. jag bara njuter av att få känna sötman och.... jag är inte seriös. näe jag ser inte framför mig ngt sånt. men det känns som att jag lätt skulle kunna göra det just nu i detta tillfälle. för jag har abstinens.

nu ska jag gå och äta något. häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0