Hämtat ut schemat för sommarjobb

hehehhehehehehhehe vilket mysigt schema jag fick på jobbet. närå, det var rätt okej. mest dagar där jag jobbar från 7-12.30 eller 7-13 :) fast då råkar det ju vara så att jag jobbar en del helger. som tur är inte den helg då gatufesten är. och ibland får jag faktiskt sova för vissa dagar jobbar jag från 16.30-21.30. och det är ju bra.

oj vad jag ser fram emot eftermiddagen. det är bara att kämpa.

usch vad jag gått upp av allt godis. jag tycker det är så jäkla jobbigt. väntar bara på att ngn ska kommentera det. jadu. jag får skärpa mig. och det kommer ju bli bättre. inget godis på länge. sådeså.

jag vill heeeeeeeeeeeeem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0