Hallåe?

ni kanske undrar vad fasen som flugit i mig egentligen. fråen en tråkig hanna som alltid berättar vad hon gjort på dagarna till en helt utflippad crazy hanna som säger vad fasen som helst. jag vill inte vara tråkig längre. jag vill säga roliga saker. såna saker man kan gå och fundera på som är helt sjuka. såna saker som är helt obeskrivligt beskrivna in i det minsta äckliga påträngande detalj. jag vill känna att jag har något att komma med. jag har inte bytt personlighet - jag har börjat skriva saker som för en gångs skull är ärliga och helt utflippade som jag aldrig annars skulle våga säga. jag har "kommit ut ur tråkgarderoben" kanske man ska säga. 

jag vill få folk att skratta och jag försöker genom att säga det jag tycker... lite mer vågat bara.

som de där sex udda sakerna man skrev om sig själv. det var ju så äckligt mycket ärlighet att jag nästan blev lite skraj för mig själv. jag visste inte att jag kunde vara så ärlig. nog om det. jag börjar bli lite tjatig.

ska ringa och störa fredde nu. han behöver det. någon som stör. sanningen är den att jag vill se hur det är med honom. om det gör ont när hans knytnävsstora hjärta dunkar i hans fina kropp, eller om det bankar på med livslust och glädje. eller bara av avslappning. han kanske sover som sagt. mejbi bejbi. snabbknapp 1 + ring.

då ska vi seeee om han svarar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0