Frivilligt myggoffer

i min lugna stund i skymningsljuset, sittandes och kollar runt på lite olika bloggar, så hör jag plötsligt min käre pojkvän alldeles bredvid. han har min kamera och har tagit en hel del foton genom kvällens gång. han sitter och pratar med någon... eller kanske något. han säger nånting.
"fatta vad coolt. kom hit! kom och sug lite blod! komsi komsi myggan. fatta vad coolt foto det skulle bli. sug blod! snällaaaa! ge mig ett myggbett!"

endera har jag varit lite för snäll genom att säga "fota vad du vill, när du vill" eller så vill han visa hur tråkigt han har när jag sitter vid datorn ;p

"ska vi gå ut så de får äta lite på mig" sa han för någon minut sedan. jag kollade forskande på honom med mina bärfisblåa ögon och sa "nej, fredrik. nej". jag tror han blev lite rädd för han sa "du vet att jag bara dummar mig va?". haha jotack. jag har en liten anings aning om det.

nu ska han gå ut på balkongen så en svarta änka kan bita honom. hehe. det lär ju bli jag som kommer bli nästa svarta änka om han inte är mer rädd om sig.

okej, hanna. nu får du inte bli rädd inatt om det står någon ovanför ditt ansikte och fotar dina näshår i mörkret. se det som en ny liten idyll bara. måste ha överseende att fredrik älskar att fota ;) han är skitduktig. missförstå mig inte. han har verkligen gjort hela världen och alla dess detaljer till världens största lekpark ;) och det är bra. det är estetiskt. och sånt gillar hännie.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0