Försök till positivitet (finns det ordet?)

nu är ju inte jag så speciellt känd för att vara så speciellt positiv när det gäller jobbiga saker. men jag ska ändå försöka komma på något positivt jag fått ut av denna operation i av cystor.
* min rädsla och fobi (haha samma sak) för sprutor har dämpats!!!
* jag slipper ha ont i högra sidan av magen
* jag blir ompysslad av andra ;) (A)
* får inte jobba för jag måste ta de lugnt (både bra och dåligt eftersom jag får sova på morgonen)

okej, fyra saker var väl positiva. alltid ngt att tänka på när man mår dåligt av smärtan av snittet (som inte är särskilt vackert heller).

det som är dåligt är att jag har alldeles för lite att göra på dagarna. fredde jobbar ju. så jag ska nog ut och jobba vecka 28. nästa vecka stannar jag också hemma. doktorn sa iaf minst två veckors återhämtning såååå att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0