För dålig fantasi för att komma på en rubrik

så jäkla sämst jag är på att uppdatera. vi får väl se hur detta går i framtiden. jag kanske ska ta hand om min blogg mer.

sanningen är den att jag är inte någon intressant person. jag har inte så mycket att komma med. jag lägger inte ut bilder på dagens outfits, jag skriver inte om fester. jag skriver ur huvudet och hoppas att det duger. jag är en jäkla tös som älskar kent, att fota och bylsiga kläder. någon som gillar att få skriva vad man tänker och känner.

jag har äntligen fått systemkameran. fredde och jag fotade en hel del igår. så förbaskat fina bilder det blir. det första jag gjorde imorse när jag klev upp ur sängen var att gå raka vägen fram till skrivbordet, klicka igång kameran och ta ett foto. jag älskar kameran. när jag har tråkigt åker den fram. kameran är mitt nya godis. precis som vindruvorna. man behöver inte alltid äta godis för att mysa.

vi får se hur detta går med allting. imorgon så har vi nationella prov i matte. det resulterar i att jag ska plugga hela kvällen lång. vill verkligen ha bra betyg i matten så jag kommer in på sjuksköterskeutbildningen nästa höst.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag.
Kram.

2008-06-03 @ 10:16:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Din pojk

Hanna du är verkligen inte en tråkigt person! Du skriver så intressanta saker när du bloggar, jag älskar att läsa din blogg (L) älskar dig mest (L)

2008-06-03 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0