Ett roligt samtal.. notttt!

en i bandet blue cats som ordnade (under en hel del motsättningar från hans sida) att jag och fredde fick följa med ner till rättvik ringde för ett bra tag sedan. samtalet lät typ såhär (jag avskyr honom verkligen).

jag: hallå, det är hanna.
han: hej hanna, hur var rättvikresan?
jag: den var hur rolig som helst! *skitglad*
han: .... sa du dålig?!
jag: den var ROLIG! *lite mindre glad*
han: jahaa, jaa vad roligt.
jag: jaa verkligen, verkligen tack att vi fick följa med!
han: jaa, heh. jag vet inte vad ni fick betala men det kan inte ha varit mycket.

SATANSJÄDRAGUBBE. förlåt. jag blir så sur. lite trevlig kan man vara väl? men ack, nej. man ska vara otroligt tacksam. walla, han kollade elakt på mig hela resan. och jag ljuger inte. han gillade inte att jag och fredde följde med under anledningen "detta är ingen semesterresa". men hell yeah, det är det visst det. jag kallar det semester när man får komma bort och bara njuta av bra musik och fin natur. så shut the fuck upp, gubbtjyv. säg istället "ja det var så lite så, det var trevligt att ha med er". mycket trevligare. även om du inte tycker så!

leeeeeeeeeeeeeess.

ska ringa frewdie och klaga lite. han kanske sover. plötsligt växte det ut två röda horn i pannan på mig. haha, som jakobs gamla lärarinna sa: "nu, ungar... nuuuu kliar det här i pannan". redan första dagen var hon noga att påpeka att för mycket prat gjorde att två horn växte ut i pannan på henne. så varje gång det surrades i klassrummet så ställde hon sig upp i klassrummet, kliade sig på högra och vänstra sidan av pannan med varsin hand och sa "nuuu ungar, nu kliar det i pannan här... jag tror det är något som växer ut!". så jäkla rolig kvinna! :D 

jag knarkar kent. de är så bäst som man kan bli någonsin. om inte mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0