Betygsättning av skitlektion

kultur och idéhistoria får verkligen fem igelkottar av fem möjliga. det låter inte alls bra. och det är det inte heller.

förlåt att jag gnäller och har mig, men ju mer klockan visar desto mer less blir jag. jag vill ju ha sommarlov idag. tack vare mitt sommarjobb måste jag vara ledig på tisdag, onsdag och torsdag nästa vecka vilket innebär att jag inte kan vara med att smycka vagnen åt treorna, jag kommer inte kunna vara med på maskeradbränmnboll som jag verkligen har sett fram emot och jag kommer vara SKITTRÖTT på martins studentskiva. dessutom kommer jag inte kunna vara med på henkes (freddes brorsas) skolavslutning som jag också ville. såvida inte den är på kvällen, för isåfall kan jag.

björn s i klassen kom nyss in och sa att han fått körkort idag. grattis som fän! :D vad roligt för honom.... jag vill också! skitroligt för honom iallafall! :)

nu ska jag plocka ihop "mördarböckerna" till lektionen. det går inte att bli gladare än vad jag är alltså. tveksamt om någon någonsin kan bli lika munter och positiv. vi ses sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0