Hihiihihih

moget att beställa kläder i freddes namn. bedrägeri säger jag bara. så jäkla klantisch. för övrigt så sitter jag och steker i solen på altanen. så skönt. de stackars prickig korv-armarna måste få lite brun färg. hoppas nu inte att jag blir sönderbränd eftersom mitt vinterbleka skinn inte är sååå van vid solen.

jag träffade en efterlängtad kvinna igår. hon heter ingela och jobbar på vår skola, men nu har hon vart borta ett år. och jag mötte henne på väg hem igår efter fredde och hans familj släppt av mig i vicentrum. se jäkla skönt att se hennes leende igen. vi stod och småpratade ett tag. har verkligen saknat henne. kanske inte lika mkt som cajsa, men grymt mkt ändå.

föresten. kolla på denna kille. han gör kent's låt utan dina andetag helgrymt.


något mer var det väl inte... tror jag väl ;p

åuvör änd aaut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0