Lizzztan

nuuu tänkte jag göra en lista. fördelar och nackdelar med årets gatufest. hahaha fan vad drygt. men aja. det är ett måste.

fuuurdeelahr:
* bra musik
* bra artister
* god cider
* roligt madhouse
* träffade många man kände
* hade SKITKUL
* det var värt varenda krona
* jag blev inte bestulen iallafall
* jag kom undan regnet
* lärde känna nya människor
* fick gå där med maja och sedan de andra två dagarna tillsammans med fredde

nachdelahhr:
* minns knappt håkan hellström :'(
* baksmälla
* baja majorna (DE HADE FAN KLETAT BAJS DÄRINNE PÅ EN AV DEM)
* jag skämde troligen ut mig rejält när jag stod och räknade LÖV på torget...
* trängsel vid konserter = vätskebrist = hanna nästan svimmar = hanna måste kräkas på en baja maja
* osams med fredde
* kent var inte där
* frös på kvälla
* äckligt vin
* slösade massa pengar på karuseller när hela världen var en karusell redan..
* ömma tår dagen efter
* skrek fula (fylle-) saker till fredde :$

hrrm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0