Avskrivande.. eller nåt

inatt drömde jag att jag fick en sån där liten gaffel man tar upp saltgurka med, i halsen. när jag vaknade så hade jag ont i ARMEN ;p

för övrigt sitter jag och väntar på mami. vi ska övningsköra, åka och lämna in min macdator på lagning och sen äta lunch på sushibar. namnam. jag älskar sushi!!!!

det går trögt att jobba alltså. det är nästan så att jag måste dra mig själv i håret hårt för att komma upp på morgonen och gå iväg de 3 kilometrarna till servicehuset. imorgon, fredag, lördag och söndag så väntar arbetsdagarna på mig. och fy faen vad jag längtar till söndagkväll. då är det 100% sommarlov för mig. inget jobb väntar. sena kvällar, bad, freddes stuga, mys, sommar, sommar, sommar och sommar är det som gäller då. så jääääkla skönt.

idag väntar två superviktiga måsten:
- städa mitt förjävla stökiga rum!!!
- fylla i lönepapper som jag glömt att göra + skattepapperet så jag slipper skatta

när jag gjort dem två måstena ska jag gå ut och gå. det ska jag ta mig fäsen. jag märker ju hur jäkla mkt bättre jag mår efter dessa två dagar med maximal motion ;p haha typ va. i måndags gick jag 6 km, plus att man går hela tiden på jobbet i princip. mellan olika lägenheter. igår cyklade jag 6 km plus att jag gick säkert 8 km tillsammans med kimsingen. plus jobbet. så jäkla skönt. och jag kan inte bara skita i promenaden bara för att jag är leeeeeeedig idag.

ta vara på ledigheten. för nu väntar fyra dagars hårt arbete. på söndag ska jag jobba 10 timmar sammanlagt. håhåhåhåhåååjaja. vet att det är andra som jobbar mkt längre men ändååååå. det är mkt iallafall. men skönt ändå. jaja nu ska jag fixa håret och sen gå ut och vänta på mämi.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0