VALBORGGGG! :D

Solen skiner, Hanna är glad. Valborgsmässoafton. Den kommer firas tillsammans med Fredde. Vi ska ner till Bosvedjan och se på brasan sedan vandrar vi bort till City Krooooss och köper smarriga grejer. Chips, godis. Ja detta blir vår lilla lördag eftersom vi inte kommer få tillgång till godis på lördag. Då är vi i Umeå.

Aja, efter City Gross vandrar vi hem igen och ser på Playa Del Sol. HAHAHAH älskar serien. Tommy är så jäkla rooolig. Och Linn och Sandra. Och Steffen. Hahaha! Jag kan inte skriva ut några speciella citat för man måste ha sett det för att fatta hur roligt det är.

Det blir mysigt. En mysig valborg blir det. Tror banne mig det blir den mysigaste hittils!!!! :D

Snart kommer Fredde upp hit och då ska vi gå några varv runt ryggis i snabb takt, sen har jag gjort klar min gympa. Och då är det bara att gå hem till Freddiiiiis! :D :D :D han lär träna på körteorin. Funderar skarpt om jag ska se på Myggan medans ;) haha.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0