Utbrott!!!

Jag har nästan alldeles nyss fått ett litet utbrott på personerna som bor i detta rum. De har skrikit, kastat en stor gummibandsboll i golvet och varit allmänt jäkliga medan jag försökt plugga i ARBETSRUMMET. Så jag ställde mig och började gorma lite. Tyvärr kom en del svordomar med men.. jag blev skitarg. Så jag bara slängde ur mig det. Jag är less på att de alltid ska fäktas med metallstänger som ska hänga nedanför whiteboarden, slå med pinnar på väggen, kasta den där bollen upp och ner så man får den i nacken tillslut (tro mig, jag har fått känna hur det känns med en stor fet tung boll av gummiband som kommer rätt på nacken då man sitter och arbetar). Jag är less på att de alltid ska stöka ner. Stolarna står överallt. Papper på bord. JAG VILL INTE BO HÄR. Det är ett jäkla arbetsrum men de verkar tro att det är ett uppehållsrum. Bara för att man har två timmars lunch innebär inte det att ALLA springer omkring och tjoar i rummen. Vissa vill kanske plugga och det kanske inte gååååååååååååår i den förbannat jobbiga miljö som ger mig huvudvärk och tinnitus hela tiden. Jag må vara mesig men den som kallar mig det borde sitta i vårat rum. Då blir man rätt pissed.

Åhhhhhhh. Tack för att jag fick slänga ur mig det där. Luften är fri, luften är fri.

Vi går halva veckan denna vecka. Skönt. Lov torsdag-fredag. I helgen far vi upp till Umeå till mormor och morfar. Det blir mysigt. Då ska jag släpa ner Fredrik till sjön och gunga gungbräda :D Haha! Och så ska jag fråga mormor om jag och Freddis kan få baka kakor till fika och sånt :D det har hon säkert ingenting emot. Vi kanske åker på stan med, who knows. Annars är det skönt med Mullsjö för där kan man bara vara. Det är tyst. Man sover bra där. Det luktar gott. Det är en flykt från storstadslivet.

Jag hatar verkligen måndagar. De är så otroligt tråkiga. SKITTRÅKIGA! Det är liksom att lama på i skolan, släpa sig hemåt, sitta vid datorn, sova. Tisdagar är nästan ännu värre. Då står man en dag efter den första dagen på veckan och en dag innan onsdagen då halva veckan gått. USCH FÖR DET. I don't like it. Men nu blir ju måndagen som en onsdag eftersom vi bara går till onsdagen denna vecka :D

Nu ska jag kila. Ska på nåt jäkla seminarium. Jag vill ha sommarlooov. Sen ska jag ner till stan till körskolan och hänga med Fredde på hans körlektion :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0