Tisdag 22/4 - morgon (gäsp!)

Jag är helt död i hela huvudet. Det är som en smörsopp som drar åt sig mängder med vatten. Kollade nyss på jesper.nu. Även att de har en "snyggast" också. Där får man smakprov på massor med...elaka kommentarer. Jag visste seriöst inte att främst KILLAR kan vara så omogna. Killar som skriver till tjejer att de vill sätta på henne. Killar på 18 år. Så töntigt. Ja, varför gick jag i huvudtaget in där?

Snart kreativt skrivande. Jag älskar lektionen. Men just idag skulle tillochmed en tivoliresa låta jobbigt i mina öron. JAG ORKAR INTE. Tur att solen skiner annars skulle någon hitta mig i någon buske utanför skvadernområdet alldeles nerregnad, lerig och självklart skulle jag ligga där och SOVA.

Skyll dig själv, Hanna. Alltid skyll dig själv. Ja, jag skyller mig själv.

Förlåt mitt lilla morgonhumör. Hoppas det går ÖVER.

Efter förmiddagslektionerna ska jag trycka skiten som ligger i vårt arbetsrum i ansiktet på idioterna som EGENTLIGEN stökat ner här.


Kommentarer
Postat av: Såfäjaaa

Haha, är du medlem på jesper? ;o Typ roligaste sidan någonsin, ju.

2008-05-01 @ 13:37:52
URL: http://ssssofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0