Solen skiner, glada miner

Solen skiner hela tiden alltså! Såååå härligt. Och idag kommer det tydligen bli typ 12 grader ute. Vi ska vara ute på gympan. Hääärligt!

Ööh, samtalsämnen till Hanna, tack! Kommer knappt på något. Kan ju berätta om gårdagen.

Jag och Freddis tog en promenad hem till honom, och när vi kom hem visade det sig att nu fick han köra moppen. Den var helt klar. Så vi körde en bit. Så mys att sitta tätt bakom honom. Men det vart lite kallt om benen. När vi kom in så såg vi på andra avenyn. Spännande, sorgligt och bra - älskar det där programmet. Vi käkade köttbullar och sås, sen såg vi på resten av filmen "Thirteen". Jag for hem vid kvarti tio. LÄNGTAR TILLS JAG FLYTTAR DIIIIT!!

Nu måste jag gå på skitmatten. See ya.

Kommentarer
Postat av: din pojk (L)

Jag längtar som fan jag med ska du veta! (L)(L) ÄLSKAR DIIIIG! (L)

2008-04-23 @ 09:39:15
URL: http://fsjoeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0